Orly en Endevoets kiest ANTIGIF® als grafische partner
Orly & Endevoets, een specialist in buitengewoon planmatig onderhoud, energetisch renoveren en restaureren, heeft sinds het begin van dit jaar ANTIGIF® als hun grafische partner.
- 2 min. leestijd
Orly & Endevoets: experts in duurzaam onderhoud en renovatie van vastgoed
Orly & Endevoets is een gepassioneerd familiebedrijf uit omgeving ’s-Hertogenbosch die vandaag bouwt aan het vastgoed van morgen. Ze dragen met elke handeling bij aan de verduurzaming, leefbaarheid en het behoud van waardevolle gebouwen. Samen met woningcorporaties, gemeenten, (monumentaal) vastgoedbeheerders, VVE’s en aannemersbedrijven maken ze het vastgoed van vandaag klaar voor de toekomst. Het liefst zo duurzaam mogelijk.
Grafische partner
Sinds begin dit jaar is ANTIGIF® de grafische partner voor Orly & Endevoets. Dat houdt in dat we ze ondersteunen bij online en offline grafische producten. Zo hebben we tot nu toe geholpen bij het ontwerpen en produceren van:
- Personeelsmagazine;
- Paasgeschenken;
- Relatiegeschenken;
- Website optimalisatie;
- Uitnodiging voor teambuildingsdag;
- Onboardingsmappen (2 versies).
Binnen de verschillende grafische producten zorgen we ervoor dat de huisstijl bewaakt wordt zodat alles op elkaar aansluit en herkenbaar is voor het personeel en de relaties van Orly & Endevoets.
“Het is heel fijn samenwerken met ANTIGIF! Het team is betrouwbaar, komen de gemaakte afspraken na en communiceren helder en vlot. Daarnaast denkt het team ‘out of the box’. De ontwerpen zijn daardoor steeds verrassend en verfrissend, zonder de huisstijl van het merk uit het oog te verliezen. ANTIGIF is wat ons betreft een allround partner, van advies tot aan concepting en van uitwerking tot aan productie. Dat vinden wij heel prettig. Die vijf sterren zijn daarom dik verdiend!”
Lincy Endevoets, Marketing & communicatie manager
Vervolg
Voor ons is dit een prachtige start van een mooie en hopelijk langdurige samenwerking. Op deze manier helpen we Orly & Endevoets nog verder te groeien in vindbaarheid en herkenbaarheid.
Door Tim Verbakel