De resultaten van klanten enquete bij ANTIGIF®

Enkele maanden geleden hebben we een enquête afgenomen bij onze klanten. Ben je benieuwd naar hun ervaringen met onze service? Ontdek het hier!

- 2 min. leestijd

Bedankt voor jullie eerlijke, transparante en mooie reacties! Uit onze klantenenquête blijkt dat 100% van jullie ons zou aanraden bij andere bedrijven. Als verbeterpunten mogen we meer meedenken in grafische uitingen en de kosten visueler maken. We nemen dit mee en blijven verbeteren om jullie nog beter van dienst te zijn!

Onze aanpak

Uit de enquête kwamen een paar mooie inzichten naar voren. Onze klanten waarderen vooral onze manier van samenwerken. Jullie gaven aan dat we goed meedenken en mooie resultaten leveren. Eén klant merkte op: “De communicatie is fijn, jullie schakelen snel, werken secuur en zijn lekker kritisch, waardoor de kwaliteit altijd goed is.” Het is fantastisch om te horen dat onze aanpak, waarbij we scherp blijven op details en proactief meedenken, zo gewaardeerd wordt.

Vertrouwen

Ook de diversiteit in ons werk werd vaak genoemd als pluspunt. Een van de reacties was: “Wij zijn blij met jullie, want jullie kunnen meerdere bedrijven bedienen en dat is te zien in de variëteit van jullie werk. Daarnaast zijn jullie ontzettend betrouwbaar, en dat vind ik zelf belangrijk voordat ik iemand aanraad.” Vertrouwen is voor ons een kernwaarde, en het doet ons deugd dat dit ook opvalt bij jullie.

Verbeteren

Natuurlijk blijven we onszelf verbeteren. Jullie hebben aangegeven dat we meer inzicht mogen geven in de kostenstructuur. Daarom zullen we onze offertes visueler maken, zodat het nog duidelijker is wat je waarvoor betaalt. Daarnaast gaan we meer over onze werkwijze op de website zetten om jullie nog beter te informeren. Ook zullen we tijdens afspraken vaker met out-of-the-box ideeën komen en nog actiever meedenken.

We zijn ontzettend blij met jullie feedback en zien dit als een kans om verder te groeien. Met jullie input blijven we bouwen aan kwaliteit, betrouwbaarheid en creativiteit, zodat we jullie in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn!

Door

Dit artikel delen?