Vertel ons je uitdaging, we helpen je graag richting een oplossing

Verzonden!

Bedankt voor je aanvraag. We komen zo snel mogelijk bij je terug!

Locatie

kom gezellig langs op ons kantoor

Locatie Ingang N

FAQ

Freaking Awesome Questions

  • De kosten voor een logo kunnen veel variëren omdat het gebruik per bedrijf of organisatie flink kan verschillen. Tijdens een gesprek kunnen we gerichte vragen stellen zodat we een goed beeld krijgen van de verwachtingen en de impact van een logo aanpassing of vernieuwing. Wanneer we weten hoeveel varianten er nodig zijn en waar het logo overal gaat terugkomen, kunnen we een gerichte offerte maken.

    Vraag een gesprek aan
  • Maar natuurlijk! Het komt vaak voor dat een logo al veel herkenning heeft opgebouwd bij de doelgroep maar de uitstraling een verfrissing kan gebruiken. Dan kan het logo dus behouden worden maar zorgen we dat alle toekomstige online en offline grafische uitingen in één lijn worden getrokken. Benieuwd hoe een traject met behoudt van het logo voor jouw organisatie in zijn werk gaat?

    Neem contact op
  • Veel huisstijlen gaan vaak alleen uit van de visuele richtlijnen van een organisatie. Denk aan kleuren, lettertype, grafische vormen, etc. Bij een (visuele) identiteit wordt er naast de visuele richtlijnen ook gekeken naar de persoonlijke kenmerken en het gevoel dat het oproept. Denk aan de manier van communiceren, het gedrag van de organisatie en waar je organisatie voor staat. Dit wordt allemaal behandeld en bepaald binnen een strategie. Een identiteit is dus uitgebreider, persoonlijker en helpt je doelgroep om zich te verbinden met je organisatie. Meer weten? Op onze service pagina vind je hier meer over.

    Neem contact met ons op
  • Een fusering van bedrijven of merken heeft veel impact op de bestaande situatie. Er kan bijvoorbeeld gekozen worden voor het doorgaan onder een merk dat al bestaat of onder een nieuw merk. De keuze hierin gaat vaak hand in hand met de toekomstvisie en plannen van de organisatie. Om de fusering soepel te laten verlopen helpen wij met een strategie traject om dit stap voor stap te realiseren.

    Neem contact op
  • Dat is vrij eenvoudig. Wanneer je weet wie je van binnen bent, kun je dat eenvoudiger en gerichter naar buiten uitdragen. Dat geldt voor personen, maar ook zeker voor bedrijven en organisaties. Bedrijven met een heldere strategie worden sneller herkend, hebben hun communicatie op een lijn liggen en hebben personeel die stuk voor stuk bijdragen aan hetzelfde doel. Benieuwd hoe we dit aanpakken?

    Vraag een gesprek aan
  • Een antigif is de oplossing voor een bepaald probleem. Vandaar ook de naam. We zien onszelf als probleem oplossers door het gebruik van design. Design is namelijk veel breder dan alleen iets moois maken. Goed design vervult namelijk altijd een probleem of uitdaging. Dat kan zijn het bereiken van de juiste doelgroep, het vergroten van de herkenbaarheid van het merk of zorgen voor groei in de verkoop van een product of dienst. Het juist communiceren van die essentiële boodschap, dat is het beste antigif.

    Neem contact met ons op
  • Een selectie aan projecten vind je in ons work overzicht of in onze newsroom. Selecteer in de newsroom dan even de filter ‘work’. Dat maakt het zoeken wat eenvoudiger. Mocht je toch op zoek zijn naar een specifiek project of dienst, stuur ons dan even een mailtje. We hebben namelijk ontzettend veel projecten in ons archief die we je met plezier laten zien!

    Stuur ons een mail

Let's start!

Ben je op zoek naar...

Go to contact →